Artykuły tematyczne, ODCHUDZANIE, URODA

Ćwiczenia na pośladki

ćwiczenia na pośladkiBez wątpienia wielu paniom zdarza się narzekać na swoje kształty i figurę. Przez wiele wieków kobieta, która chciała być postrzegana jako piękna i wzbudzać pożądanie, musiała być krągła i pulchna. Ówcześnie trendy uległy diametralnym zmianom. Liczy się nie tylko zgrabne, ale również jędrne ciało. Zapewne niejedna kobieta pragnie być posiadaczką idealnej pupy niczym gwiazda filmowa. Jednak nie musimy marzyć o pupie niczym celebrytka. Wszystko jest w naszych rękach! Jak to możliwe? Odpowiedź jest prosta: wystarczy odrobina chęci i ćwiczenia na pośladki.

Dzięki odpowiedniej aktywności fizycznej możemy odnieść wiele korzyści. Ćwiczenia na zgrabny tyłek pozwolą nam w szybki sposób uzyskać kształtną pupę. Oczywiście najważniejsze jest pozytywne nastawienie i gotowość do działania.

Warto zacząć już od najprostszej aktywności jaką jest po prostu chodzenie. Nie strońmy od spacerów, schowajmy samochód do garażu, róbmy jak najczęściej użytek z naszych nóg. Stawiajmy mocne kroki, opierając się przy tym znacząco na stopach.

 jak walczyc z cellulitem w ciązy

Drugim uniwersalnym przykładem wzmacniania mięśni pośladków jest wchodzenie po schodach. Jeśli regularnie, a nawet na co dzień mamy styczność ze schodami najprościej będzie zrezygnować z windy. Wyróżniamy także sporty, które nie pozostaną bez echa dla naszej pupy np.: bieganie, pływanie, taniec czy step. Sport połączony z treningiem wpływającym bezpośrednio na mięśnie pośladków przyniesie oczekiwany efekt. Nie musimy być bywalczyniami klubów fitness ani siłowni.

Ćwiczenia w domu również są bardzo skuteczne. Jakie? Wśród najbardziej popularnych możemy wymienić między innymi: napinanie i wstrzymywanie chwilę mięśni pośladków. Jest to uważane za najlepszą i główną aktywność. Ważne jest utrzymanie odpowiedniego tempa.

Poleca się także wykonywanie przysiadów z piłką (połóżmy piłkę pomiędzy plecami i ścianą), wypady (wykonujemy krok do przodu, dłonie oparte na wysuniętym udzie), półprzysiady (stajemy w rozkroku, stopy na szerokość bioder, palce stóp na zewnątrz), prostowanie biodra w klęku na przedramionach (klękamy, podpierając się na przedramionach. nogę prostujemy w stawie kolanowym, następnie unosimy), unoszenie bioder (nogi uginamy w kolanach i biodrach, unosimy biodra najwyżej jak jesteśmy w stanie).

Istnieje wiele różnorodnych ćwiczeń na te partie ciała. Warto wybrać formę aktywności, która wyda się dla nas najbardziej przyjemna. Tak jak w każdym innym treningu, aby osiągnąć widoczne efekty niezbędna jest systematyczność. Po ciężkiej pracy pozwólmy sobie na odpoczynek, warto pamiętać także o optymalnej diecie. Odpowiedni trening poparty właściwym odżywianiem, znacznie przyspieszy proces ujędrniania naszej pupy.

Kształtne i jędrne pośladki mogą dotyczyć każdej z nas. Nasza pupa nie ma lekko, poprzez ciągłe zmuszenie do pozycji siedzącej. Jednak i na to jest sposób. Skonstruowane zostały treningi, które pozwolą nam podnieść w pożądany sposób pośladki.

Bajeczna pupa może być atutem każdej kobiety! Wystarczą odpowiednio skoncentrowane ćwiczenia oraz to co najważniejsze – nasz entuzjazm.

Polub i udostępnij:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress