Artykuły tematyczne, ODCHUDZANIE, ZDROWIE

Jak ograniczyć kalorie?

Zdrowe chudnięcie nie wymaga rygorystycznego przestrzegania ścisłej diety. Wystarczy jedynie w całkowicie rozsądny sposób się odżywiać, a więc ograniczyć ilość i ustawić właściwy dobór pokarmów spośród bogatej oferty produktów żywnościowych. Mimo postępu cywilizacyjnego zaskakującym jest fakt, że nasi przodkowie przed 100 laty odżywiali się racjonalniej niż my obecnie. Nic więc nadzwyczajnego, że duży odsetek społeczeństwa cierpi na wiele schorzeń wywołanych niewłaściwym odżywianiem.

Co roku wiele osób podejmuje trud związany z odchudzaniem.

We wszelkich możliwych pismach można znaleźć opisy najlepszych diet. Miliony kobiet zadaje sobie pytanie jak ograniczyć jedzenie?

Najważniejsza jest zdrowa i odpowiednio dobrana dieta, która nie dopuszcza do odczuwania głodu przez cały dzień. Dieta powinna zawierać produkty, które dostarczą naszemu organizmowi niezbędnych składników odżywczych, ale tylko w optymalnej ilości. Oznacza to nie mniej i nie więcej. Musimy jeść wyłącznie w sytuacji, gdy naprawdę odczuwamy głód. Jeśli jedynie nasze zmysły domagają się pieszczoty dla podniebienia, należy starać się je jak najefektywniej wygłuszyć.

Jak ograniczyć kalorie?

Obecnie są znane różne triki, aby tego dokonać. Doskonale sprawdza się picie dużej ilości wody, dając uczucie sytości. Poleca się także skoncentrowanie się na posiłku – dokładne przeżuwanie, małe kęsy mają znaczenie. Przechytrzmy także zmysł wzroku, jedząc na mniejszym naczyniu. Każdy przyrost masy ciała rozpoczyna się podstępnie.

Nikt nie przybiera 10 czy 20 kg z dnia na dzień. Jednak jesteśmy w stanie temu zapobiec. By osiągnięcie idealnej figury było możliwe zwróćmy uwagę co i w jakich ilościach spożywamy. Ile kalorii, żeby schudnąć będzie właściwe? Jest to zależne od wielu czynników (wiek, płeć, tryb życia, cel diety itp.) Istotne jest wskazanie ile energii zużywamy i jaka jest nasza przemiana materii.

Najlepiej ocenia się, jeśli chudnięcie ma miejsce się przy spożywaniu ok. 20 proc. mniejszej ilości kalorii niż całkowita przemiana materii. W obliczeniu konkretnych danych pomogą nam ogólnodostępne w Internecie kalkulatory CPM/PPM (kalkulatory przemiany materii). Jedzenie powinna charakteryzować odpowiednia dawka wartości odżywczych przy zachowaniu rozsądnej ilości kalorycznej. Podstawę naszego pożywienia stanowią białka, tłuszcz, i węglowodany, uzupełniane dodatkowo witaminami i solami mineralnymi.

Sięgając po poradnik jak schudnąć zapewne dowiemy się o tym, jak prawidłowo się odżywiać, czego brakuje naszej diecie. Dużą rolę odgrywa przede wszystkim zachowanie proporcji. Dlaczego? Bowiem nawet tłuszcze mają wiele pozytywnych właściwości, w skrócie bez tłuszczów człowiek nie jest w stanie żyć.

Detoksykacja organizmuProblemem wobec tego nie jest sam tłuszcz, ale spożywanie zbyt dużych ilości tłuszczu. Prawdą jest banalne zdanie: „tłuszcz tuczy”. Dlatego też coraz więcej osób sięga po suplementy wspomagające odchudzanie. Takim środkiem na odchudzanie, nazywanym też spalaczem tłuszczu,  jest suplement diety 5:2 Diet Booster składający się z naturalnych składników będących mieszanką ziół i ekstraktów dalekowschodnich roślin. Ten naturalny a zarazem unikalny skład produktu sprawia, że stosowanie 5:2 Diet Booster jest w pełni bezpieczne.

Właściwy tryb życia na który będzie się składać dieta i aktywność fizyczna sprawią, że każda z nas poczuje się pięknie we własnej skórze. Jedzmy smacznie a zarazem zdrowo.

W zdrowym ciele, zdrowy duch…!

Polub i udostępnij:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress