Artykuły tematyczne, ODCHUDZANIE

Smukłe uda. Pielęgnacja i ćwiczenia.

Właściwa aktywność fizyczna jest dobra na wszystko. Dzięki odpowiedniej formie ruchu fizycznego możemy zyskać bardzo wiele. Dawka ruchu pomaga osiągnąć cel postawiony sobie przez wiele kobiet, czyli kształtować piękne i jędrne ciało. Z kolei dobre ćwiczenia wyszczuplające uda uczynią, że poczujemy się jeszcze bardziej kobiece i seksowne we własnej skórze. Co warte zaznaczenia, smukłe uda tak naprawdę mogą być domeną każdej z nas.

Zgrabne uda? Jest to możliwe! Tylko zachowanie optymalnej diety połączonej z aktywnością fizyczną odniosą najlepszy efekt. Zadbajmy o swoje ciało i zdrowie. Różnorodność ćwiczeń powoduje, że każda z nas jest w stanie znaleźć coś dla siebie w zależności od możliwości, czasu, jak i oczywiście tego co najważniejsze… kondycji.

Ćwiczenia na zgrabne uda wykonywane regularne przyniosą efekt w dość krótkim czasie. Kompleksowe ćwiczenia na zgrabne uda pozwolą nam cieszyć się wyśmienitymi rezultatami. Marzenia o kształtnych udach bez cienia tłuszczu mogą stać się rzeczywistością. Jakie ćwiczenia na uda przyniosą oczekiwany efekt? Wśród propozycji znajdziemy wiele przykładów aktywności fizycznej – od tej najprostszej, do tej bardziej skomplikowanej.

Zachętą niech będzie fakt, że tego typu ćwiczenia nie wymagają specjalnych warunków, nie musimy posiadać także karnetu na siłownie. Wystarczy zacisze własnego domu i odrobina chęci. Dla osób, którym ciężko znaleźć wolną chwilę doskonale nada się trening 5 – minutowy. Zawiera on: półprzysiady, wymachy nóg na boki, wymachy nóg w leżeniu z założeniem, rozłączanie jednoczesne nóg w leżeniu, rozłączanie pojedynczo nóg w leżeniu.

Dla lepszego efektu serie ćwiczeń możemy powtórzyć kilka razy w ciągu dnia. W ten właśnie sposób, sprawiając sobie krótkie oderwanie od rzeczywistości możemy zrobić coś dobrego dla naszego ciała. Ponadto wśród najlepszych ćwiczeń na wyszczuplenie ud wyróżnia się:

• nożyce – pewnie większości z nas kojarzą się czasami szkolnymi. Teraz jednak powrót do tych wspomnień może okazać się bardzo przydatny. By wykonać ćwiczenie należy w pozycji leżącej na plecach wykonywać tuż nad ziemią nożyce nogami. Dzięki temu ćwiczeniu poprawisz stan dolnych części mięśni prostych brzucha;

• unoszenie nóg w leżeniu na boku– powinno się lekko unieść biodra i obie nogi, opierając je na stopach, kolejno podnieś nogę, która jest wyżej;

• przysiady – wykonywane w rozkroku, stopy skierowane pod kątem 45 stopni, dłonie na biodrach;

• podnoszenie nogi do przodu, jak i podnoszenie nogi do tyłu – pozycja wyprostowana, nogi złączone; dla ułatwienia należy chwycić się ciężkiego przedmiotu;

• podnoszenie nogi na boki – tutaj trzeba zgiąć nogę w kolanie, a drugą podnieść w bok jak najwyżej;

• wykroki oraz ściskanie ud.

Warto przeznaczyć chwilę i urzeczywistnić pragnienie zgrabnych ud. Regularny trening jest dobrym wyborem nie tylko ze względów fizycznych, ale także ma pozytywny wpływ na naszą psychikę. Z niewielką dozą przesady, która doskonale odda nasz entuzjazm można jednoznacznie stwierdzić, że: odpowiednia aktywność fizyczna jest dobra na wszystkie bolączki!

 

wyszukiwane także pod hasłami: uda ćwiczenia, zgrabne uda ćwiczenia, ćwiczenia na chude nogi

Polub i udostępnij:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress